onsdag den 4. juli 2012

ZARA-QUILT


Jeg har vist ikke jer vist jer min nye jakke?! Jeg elsker det quiltede look og pasformen! Den er noget varm at have på, da det ikke er rigtig skind, men den er rigtig fin som overgangsjakke - og det passer jo egentlig meget godt til det danske sommervejr, der i bedste fald typisk kan betragtes som overgangsvejr :-)
Solbrillerne er i øvrigt også nye og fra den nye vintagebutik i Aarhus: Kom:mode! Der kommer et lille indlæg om butikken senere, men jeg kan allerede nu afsløre, at butikken er perfekt og lige præcis det, Aarhus har manglet.

Jeg begynder stille og roligt (læs: desperat) at tælle ned til ferie: Fredag kl. 12.00 it is!! Så går turen ned til sol og varme - håber i øvrigt, at I også nyder det lækre vejr, Danmark trods alt har at byde på i øjeblikket!


Jakke fra Zara - Tørklæde fra Moss Copenhagen - Taske fra Mulberry - Kjole fra Freesoul - Solbriller er vintage - Sneakers fra Converse - Ring fra Moss Copenhagen

3 kommentarer:

  1. Eeeej, den jakke har jeg savlet så meget over! Den er så pæn! ..hvad var det den stod til? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg mener, at den stod til 550 kr. Jeg er SÅ glad for den! Synes virkelig, at den er noget så pæn! :-)

      Slet
  2. Gud, hvor er det en fin jakke! Den ser sådan helt dyr og eksklusiv ud. Minder mig lidt om nogle af Balenciagas...

    SvarSlet